Η ουσία των 35 χρόνων παράδοσης της Suzuki R: Η αιχμηρή σχεδίαση συναντά έναν από τους καλύτερους κινητήρες parallel twin του είδους. Αλλά και το πλαίσιο αποτελεί μια αποκάλυψη για όλους όσους επισκέπτονται την πίστα, παρά την καταλληλόλητά του για καθημερινή χρήση.
0
cm³
Κυβισμός
0
Hp
Ιπποδύναμη
0
κιλά
Βάρος
0
Nm
Ροπή
Το αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο πλήρες φέρινγκ, που εφαρμόζει σφιχτά γύρω από το πλαίσιο και τον κινητήρα, θα κάνει την καρδιά σας να χτυπά πιο γρήγορα. Και πίσω από την κυρτή ζελατίνα μπορείτε να απολαύσετε την εντυπωσιακή σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες του "8R".
Ο Parallel-Twin 776 κ.εκ. ανεβάζει τον πήχη ψηλά: πλήρης ισχύς ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες, εξαιρετικά καλή οδηγική συμπεριφορά, πάντα σε ετοιμότητα. Επιπλέον, χάρη στη μετατόπιση στροφάλου 270 μοιρών, προσφέρει έναν ήχο που θυμίζει τον μπάσο ήχο των V-Twin. Η αγάπη περνά από την ακοή.
Έτσι δεν φανταζόμαστε πάντα ένα κόκπιτ R; Το τιμόνι να εφαρμόζει τέλεια στο χέρι, η σπορ στάση να είναι σωστή και η έγχρωμη οθόνη TFT 5" να πληροφορεί για τα πάντα με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Καθαρή, ευανάγνωστη και με προγραμματιζόμενο φωτισμό.
Στα πλαίσια του Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) μπορείτε να βασίζεστε στα έξυπνα συστήματα υποβοήθησης. Το Drive Mode Selector προσφέρει τρεις λειτουργίες που επηρεάζουν άμεσα τα χαρακτηριστικά απόδοσης, ώστε να ανταποκρίνονται στις οδηγικές σας φιλοδοξίες.
Εδώ μπορείτε να αντιληφθείτε τη μελετημένη σχεδίαση: χαλύβδινο πλαίσιο ανθεκτικό σε στρέψεις, Upside-Down πιρούνι με άμεση απόκριση, ευαίσθητη απόκριση της κεντρικής ανάρτησης, ελαφριές ζάντες αλουμινίου. Συνολικά, προκύπτει ένα είδος οδηγικής συμπεριφοράς του τύπου «καλύτερα δεν γίνεται».
Χάρη στη λειτουργία blipper, μπορείτε να αλλάζετε ταχύτητες πάνω και κάτω, γρήγορα και χωρίς συμπλέκτη για μέγιστες επιταχύνσεις.