Τα συστήματα Suzuki Racing VVT (SR-VVT), Suzuki Tuning-Alpha Suzuki (SET-A) και το Suzuki Top Feed Injector (S-TFI) συνδυάζονται για να κάνουν το Broad Power System, αυξάνοντας τις επιδόσεις στις υψηλές στροφές χωρίς να μειώνεται η απόδοση στις χαμηλο-μεσαίες. Το αποτέλεσμα είναι η ισχυρή, γραμμική ισχύς και η ενισχυμένη επιτάχυνση σε όλο το εύρος στροφών.
Το σύστημα Suzuki Racing Variable Valve Timing (SR-VVT) αναπτύχθηκε για τους αγώνες Moto GP. Σε αντίθεση με τα περίπλοκα συστήματα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων που χρησιμοποιούνται από άλλους κατασκευαστές, το SR-VVT είναι απλούστερο, πιο συμπαγές, ελαφρύτερο και πιο "θετικό". Το φυγοκεντρικά λειτουργικό σύστημα είναι ενσωματωμένο στον οδοντωτό τροχό εισαγωγής και σε μια γειτονική πλάκα οδήγησης, χρησιμοποιώντας 12 σφαίρες από χάλυβα και κεκλιμένες αυλακώσεις για να περιστρέψουν τον οδοντωτό τροχό και να επιβραδύνουν το χρονισμό της βαλβίδας εισαγωγής σε προκαθορισμένες στροφές ανά λεπτό, προσθέτοντας σημαντικά υψηλή ισχύ στροφών.
Η βαλβίδα πεταλούδας Alpha (SET-A) της Suzuki, η οποία λειτουργεί με σέρβο μοτέρ σε κάθε σωλήνα ισορροπίας κεφαλής, παραμένει κλειστή για την ενίσχυση της χαμηλής και μέσης ισχύος, στη συνέχεια ανοίγει για να αυξήσει τον όγκο, να μειώσει την υποπίεση, και να λειτουργήσει με τα κύματα πίεσης για να προσθέσει σημαντική ισχύ σε υψηλότερες στροφές ανά λεπτό.
Σύστημα Suzuki Tuning Εξάτμισης (SET), το οποίο χρησιμοποιεί μια βαλβίδα πεταλούδας με σερβομηχανισμό για να τροποποιήσει την υποπίεση και να ρυθμίσει τον αγωγό ώστε να ταιριάζει με τις στροφές του κινητήρα. Σε χαμηλότερες στροφές, η βαλβίδα κλείνει, αυξάνοντας την υποπίεση και βελτιώνοντας τη ροπή χαμηλής τάσης. Η βαλβίδα ανοίγει προοδευτικά καθώς αυξάνεται η ταχύτητα του κινητήρα, μειώνοντας την υποπίεση και αυξάνοντας τη δύναμη των μεσαίων και υψηλών στροφών.
Ο Suzuki Top Feed Injector (S-TFI) - είναι τοποθετημένος στην κορυφή του κουτιού του φίλτρου αέρα, απευθείας πάνω από κάθε στοίβα ταχύτητας του σώματος πεταλούδας και λειτουργεί σε υψηλότερες στροφές. Ο εγχυτήρας κεφαλής TFI παρέχει καύσιμο με βελτιστοποιημένο σχέδιο ψεκασμού σχεδιασμένο για να βελτιώνει την απόδοση καύσης, την απόκριση του γκαζιού και την μέγιστη ισχύ.
Σύστημα υποβοήθησης συμπλέκτη Suzuki (SCAS) - ένας συμπλέκτης που περιορίζει τη ροπή βοηθάει στην ομαλότερη αλλαγή ταχυτήτων και τον αναβάτη να έχει καλύτερο έλεγχο κατά την επιβράδυνση. Οι βιδωμένοι εκκεντροφόροι που είναι ενσωματωμένοι περιμετρικά του συμπλέκτη μειώνουν τη δύναμη στους δίσκους κατά την επιβράδυνση πιέζοντας προς τα πάνω την πλάκα πίεσης, επιτρέποντας στις πλάκες να "γλιστρήσουν" με ελεγχόμενο ρυθμό.
"Motion Track Brake System": εγκαθιστώντας μια μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) και συνδυάζοντας τις πληροφορίες σχετικά με την κλίση του οχήματος με τις ταχύτητες του εμπρός και πίσω τροχού, επιτρέπει στο ABS να ενεργοποιηθεί όχι μόνο όταν η μοτοσικλέτα είνια σε όρθια θέση, αλλά αλλά και όταν κλίνει προς οποιαδήποτε πλευρά.
Ένα ηλεκτρικά ελεγχόμενο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων (ABS) που παράγει σταθερή δύναμη φρεναρίσματος κάτω από διάφορες συνθήκες οδοστρώματος. Το σύστημα βοηθάει στην αποφυγή μπλοκαρίσματος τροχών όταν υπάρχει ξαφνική αλλαγή στην επιφάνεια του δρόμου κατά τη διάρκεια της πέδησης ή όταν εφαρμόζεται υπερβολική δύναμη φρεναρίσματος. Το σύστημα παρακολουθεί την ταχύτητα του τροχού 50 φορές ανά περιστροφή τροχού και υπολογίζει τη δύναμη πέδησης αναλόγως πρόσφυσης. * Ανάλογα με τις συνθήκες της οδικής επιφάνειας, όπως οι υγροί, ανομοιόμορφοι δρόμοι, η απόσταση φρεναρίσματος για ένα όχημα εξοπλισμένο με ABS μπορεί να είναι μεγαλύτερη από ό, τι για όχημα που δεν είναι εξοπλισμένο με ABS. Το ABS δεν μπορεί να εμποδίσει την ολίσθηση των τροχών λόγω φρεναρίσματος κατά τη στροφή της μοτοσικλέτας. Οδηγείτε με προσοχή ακόμα και με την λειτουργια του ABS.
Το εξελιγμένο Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης Motion Track Traction Control System Traction (TCS) της Suzuki επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει διαφορετικά επίπεδα επέμβασης του ελέγχου πρόσφυσης, ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου, καθώς και το επίπεδο προσωπικής προτίμησης / εμπειρίας. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την ταχύτητα του εμπρός και πίσω τροχού, τη θέση του γκαζιού, τη θέση του στροφαλοφόρου άξονα, τη σχέση του κιβωτίου ταχυτήτων και την κίνηση της μοτοσικλέτας και μειώνει γρήγορα την ισχύ του κινητήρα όταν εντοπιστεί ή προβλεφθεί απώλεια πρόσφυσης. Η ισχύς ελέγχεται με τη διαχείριση του χρονισμού ανάφλεξης και της θέσης της βαλβίδας πεταλούδας.
Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Suzuki παρακολουθεί συνεχώς τις ταχύτητες εμπρός και πίσω τροχού, τον αισθητήρα θέσης πεταλούδας, τον αισθητήρα θέσης στροφάλου και τον αισθητήρα θέσης ταχυτήτων και μειώνει γρήγορα την απόδοση του κινητήρα όταν ανιχνεύεται η υπερβολική περιστροφή του τροχού. Η ισχύς του κινητήρα ελέγχεται από τη διαχείριση του χρονισμού ανάφλεξης και του αέρα για να εξασφαλιστεί ομαλότερη λειτουργία ελέγχου πρόσφυσης. Ως αποτέλεσμα, ο αναβάτηςς μπορεί να απολαύσει την οδήγηση σε μεγάλες αποστάσεις πιο άνετα, με λιγότερη πίεση και κόπωση.
Το σύστημα ελέγχου γρήγορης εκκίνησης διευκολύνει τον αγωνιζόμενο να κάνει καλή εκκίνηση, περιορίζοντας αυτόματα τις στροφές του κινητήρα και βελτιστοποιώντας την παροχή ροπής, ενώ ο αναβάτης κρατά το γριπ του γκαζιού ανοιχτό και συγκεντρώνεται στο χειρισμό της μανέτας του συμπλέκτη.
Οι βαλβίδες πεταλούδας στα σώματα γκαζιού ελέγχονται από ένα προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης κινητήρα.
Το σύστημα Suzuki Dual-Stage Intake (S-DSI) παρέχει τα πλεονεκτήματα της διοχέτευσης μεταβλητού μήκους (επίσης γνωστά ως στοίβες ταχύτητας) χωρίς το επιπλέον βάρος και πολυπλοκότητα. Δύο από τις τέσσερις χοάνες εισαγωγής χρησιμοποιούν ένα νέο στοίβαγμα, διπλού σταδίου σχεδιασμού, με μακρύτερη χοάνη τοποθετημένη πάνω από μια κοντή χοάνη και ένα κενό μεταξύ των δύο τμημάτων.
Suzuki Dual Throttle (SDTV). Στο σύστημα επαγωγής SDTV, κάθε βαλβίδα σώματος πεταλούδας έχει δύο βαλβίδες πεταλούδας, μια κύρια βαλβίδα που ελέγχεται από τη λαβή περιστροφής και μια δευτερεύουσα βαλβίδα που ελέγχεται από την ECM με βάση τις στροφές του κινητήρα, την σχέση ταχυτήτων και τη θέση της κύριας βαλβίδας. Η δευτερεύουσα βαλβίδα πεταλούδας ανοίγει και κλείνει για να διατηρεί την ιδανική ταχύτητα αέρα εισαγωγής, βελτιώνοντας την υψηλή απόδοση καύσης, οδηγώντας έτσι σε γραμμική απόκριση του γκαζιού, αυξάνοντας τη ροπή στο εύρος των χαμηλομεσαίων στροφών.
Το Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) είναι η τεχνική επικάλυψης νικελίου-καρβιδίου της Suzuki που προέρχεται από την εμπειρία της στους αγώνες. Οι κύλινδροι SCEM επιτρέπουν την ταχύτερη μεταφορά θερμότητας και την στενότερη απόσταση από το έμβολο σε κύλινδρο, για εξαιρετική ανθεκτικότητα και αντοχή στη φθορά.
Το σύστημα Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS) επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει έναν από τους τρεις χάρτες συστήματος ψεκασμού καυσίμου και ανάφλεξης (2 χάρτες στην περίπτωση του GSX-R750 / 600), προσαρμόζοντας την παροχή ισχύος ανάλογα με τις προσωπικές προτιμήσεις σε διάφορες συνθήκες οδήγησης, διαφορετικές αγωνιστικές πίστες ή δρόμους με στροφές. Η επιλογή και η εναλλαγή μεταξύ των ρυθμίσεων λειτουργίας γίνεται με έναν διακόπτη στο τιμόνι, η επιλεγμένη ρύθμιση λειτουργίας εμφανίζεται στη δεξιά πλευρά του ταχυμέτρου. Το χαρακτηριστικό αυτό βοηθά τον αναβάτη να απολαμβάνει την απόδοση σε ένα ευρύτερο φάσμα καταστάσεων οδήγησης. * Η τεχνολογία χρησιμοποιείται στα GSX-R1000, 750, 600 και Hayabusa.
Το σύστημα RPM Assist χρησιμοποιεί το μηχανισμό ISC για να αυξήσει ελαφρώς τις στροφές του κινητήρα κατά την εκκίνηση και την οδήγηση σε χαμηλή ταχύτητα. Αυτό το νέο χαρακτηριστικό βοηθά στην ομαλότερη εκκίνηση και όταν οδηγείτε σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ είναι ευκολότερη η οδήγηση σε πυκνή κυκλοφορία.
Το σύστημα διακόπτει αυτόματα την απόδοση ισχύος για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα - μεταξύ 50 και 75 χιλιοστών του δευτερολέπτου, ανάλογα με την επιλογή του επιπέδου ευαισθησίας - και να επιτρέψει μια ήπια αλλαγής σχέσης, επιτυγχάνοντας ομαλότερη και σχεδόν απρόσκοπτη επιτάχυνση. Για ταχύτερες και ομαλότερες αλλαγές χωρίς το κλείσιμο του γκαζιού ή χρήση του συμπλέκτη, το σύστημα ανοίγει αυτόματα τις βαλβίδες πεταλούδας αρκετά για να αυξήσει τις στροφές ανά λεπτό και να ταιριάξει την ταχύτητα του κινητήρα με την επόμενη χαμηλότερη σχέση μετάδοσης.
Σε μια κανονική μοτοσυκλέτα κατά την εκκίνηση του κινητήρα, ο αναβάτης πρέπει να πιέσει και να κρατήσει πατημένο το διακόπτη εκκίνησης μέχρι να εκκινηθεί ο κινητήρας. Με το Suzuki Easy Start, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι ένα γρήγορο πάτημα του διακόπτη εκκίνησης, όπως και η εκκίνηση ενός σύγχρονου κινητήρα αυτοκινήτου. Η μονάδα ECM αναγνωρίζει τα σήματα και διατηρεί το μοτέρ εκκίνησης σε λειτουργία για συγκεκριμένο χρόνο.
Οι εισαγωγές αέρα Suzuki Ram Air-Direct (SRAD) είναι τοποθετημένες κοντά στην κεντρική γραμμή της μύτης του fairing - η θέση που προσφέρει τη βέλτιστη απόδοση εισαγωγής. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη απόδοση και την αύξηση της ισχύος του κινητήρα σε υψηλή ταχύτητα.
* Η τεχνολογία χρησιμοποιείται στα GSX-R1000, 750, 600 και Hayabusa.
Το Σύστημα Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρονικό σύστημα αναγνώρισης στο κλειδί του ιδιοκτήτη για να εμποδίσει τους μη εξουσιοδοτημένους χρήστες να εκκινήσουν τον κινητήρα.
Μόνο τα μοντέλα με ευρωπαϊκές προδιαγραφές συμμορφώνονται με τους κανονισμούς εκπομπών EURO 4.
Μόνο τα μοντέλα με ευρωπαϊκές προδιαγραφές συμμορφώνονται με τους κανονισμούς εκπομπών EURO 3.
Το Suzuki Holeshot Assist Control (SHAC) προσαρμόζεται αυτόματα για να παρέχει την ταχύτερη και ισχυρότερη δυνατή κίνηση προς τα εμπρός. Το σύστημα επιστρέφει το χρόνο ανάφλεξης σε κανονική λειτουργία έξι δευτερόλεπτα μετά την εκτόξευση, όταν ο αναβάτης ανεβάζει στην πέμπτη ταχύτητα ή όταν κλείσει το γκάζι, δίνοντας στον αναβάτη άφθονο χρόνο για να ξεφύγει από την σχάρα εκκίνησης και προς την πρώτη στροφή.
Ο μοτοσικλετιστής μπορεί να ξεκινήσει τον κινητήρα όσο το χειριστήριο είναι αρκετά κοντά στη μοτοσικλέτα. Αυτό σημαίνει ότι ο αναβάτης δεν χρειάζεται να αναζητήσει το κλειδί από την τσέπη ή το σακίδιο του.