1909
Ο Michio Suzuki ανοίγει το Suzuki Loom Works στο μικρό παραθαλάσσιο χωριό Hamamatsu, Shizuoka Prefecture στην Ιαπωνία.Το νέο εργοστάσιο κατασκευάζει αργαλειούς για τη μαζική βιομηχανία βάμβακος της Ιαπωνίας και η πρόθεση του Michio είναι απλή: να κατασκευάσει καλύτερους και πιο εργονομικούς αργαλειούς από οτιδήποτε υπήρχε διαθέσιμο τότε.
1952
Η Suzuki κατασκευάζει το πρώτο μηχανοκίνητο ποδήλατό της, το «Power Free». Σχεδιασμένο να είναι φθηνό και εύκολο στη συντήρησή του, χρησιμοποιεί ένα δίχρονο κινητήρα 36cc που είναι προσαρμοσμένο στο πλαίσιο ενός συμβατικού ποδηλάτου. Το μοναδικό σύστημα μετάδοσης διπλού γραναζιού επιτρέπει στους αναβάτες να κινηθούν χωρίς βοήθεια κινητήρα, με τη βοήθεια του κινητήρα ή να μετακινηθούν αποκλειστικά και μόνο από την ισχύ του κινητήρα.
1958
Το χαρακτηριστικό έμβλημα της Suzuki, το ‘S’ κάνει την πρώτη του εμφάνιση.
1962
Πρωταθλητές κόσμου! Ο αναβάτης της Ανατολικής Γερμανίας, Ernst Degner, παίρνει την πρώτη νίκη TT της Suzuki κερδίζοντας τον αγώνα 50cc. Συνεχίζει να κερδίζει το παγκόσμιο πρωτάθλημα 50cc την ίδια χρονιά δίνοντας στην Suzuki τον πρώτο παγκόσμιο τίτλο της. Πέντε ακόμη τίτλοι των 50cc θα ακολουθήσουν τα επόμενα έξι χρόνια.
1965
Ο Hugh Anderson κερδίζει τον τέταρτο παγκόσμιο τίτλο του, αυτή τη φορά στην κατηγορία 125cc.
Το εντυπωσιακό T20 Super Six βάζει πραγματικά την Suzuki στον διεθνή χάρτη. Ένα 250cc, δίχρονο twin με κιβώτιο ταχυτήτων έξι ταχυτήτων και μέγιστη ταχύτητα 160km / h, το T20 είναι μια τεράστια εμπορική επιτυχία.
1971
Ο Joel Robert διατηρεί τον παγκόσμιο τίτλο motocross στα 250cc. Ο Roger De Coster γίνεται ο παγκόσμιος πρωταθλητής του Motocross 500cc στην κατηγορία του με το Suzuki RN71 του.
1976
Ο Barry Sheene -και η Suzuki- κερδίζουν τον πρώτο τους παγκόσμιο τίτλο στα 500cc με το RG500. Το θρυλικό μοντέλο κατέκτησε 6 πρώτες θέσεις στο πρωτάθλημα.
Εν τω μεταξύ, κυκλοφορεί η πρώτη μεγάλη τετρακύλινδρη μοτοσικλέτα, η GS750.
1981
Ο Ιταλός Marco Lucchinelli κερδίζει το παγκόσμιο πρωτάθλημα 500cc με ένα RG500.
Η Suzuki εκπλήσσει τον κόσμο της μοτοσικλέτας με το φουτουριστικό GSX1100S Katana. Το επιθετικό στυλ της μοτοσυκλέτας και η εξαιρετική απόδοση του, κάνουν μια τεράστια εμπορική επιτυχία.
1985
Η μοτοσικλέτα που πρόκειται να αλλάξει την ιστορία έρχεται. Το GSX-R750 της Suzuki θα μείνει στην ιστορία ως η πρώτη αγωνιστική ρέπλικα. Αποδίδοντας 100 ίππους και ζυγίζοντας 176 κιλά, δημιούργησε μια εντελώς νέα κατηγορία μοτοσικλετών υψηλών επιδόσεων.
Το GSX-R750 κάνει το 1-2 στο ντεμπούτο του, στον αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής, στο 24ωρο του Le Mans.
1993
Ο Kevin Schwantz κερδίζει το παγκόσμιο πρωτάθλημα 500cc με το RGV-γ500 και εξασφαλίζει ότι το όνομά του θα μπει στο πάνθεον με τους καλύτερους αναβάτες όλων των εποχών.
1996
Η Suzuki επαναπροσδιορίζει το GSX-R750 και πάλι το 1996. Πρόκειται για μια νέα GSX-R750 με το νέο πλαίσιο twin-spar. Ακολουθώντας τα χνάρια της αγωνιστικής GP RGV-Γ, οι διαστάσεις με μικρότερο μεταξόνιο οδήγησαν στον εύκολο χειρισμό της με ένα εκπληκτικό στεγνό βάρος 179 κιλών.
1999
Η Suzuki σπάει το καλούπι και πάλι με την αποκάλυψη του GSX1300R Hayabusa. Ο απόλυτος 1298cc υγρόψυκτος DOHC σε σειρά 4κύλινδρος κινητήρας που τροφοδότησε το Hayabusa αντιπροσώπευε την επιτομή της μη συμβιβαστικής μηχανικής. Τα πιο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του Hayabusa ήταν ο αεροδυναμικός σχεδιασμός του και η εξαιρετική ισορροπία του επιδόσεων του κινητήρα και του χειρισμού σε ένα μεγάλος εύρος ταχυτήτων στο δρόμο.
2000
Ο Kenny Roberts Jr. κερδίζει για 2η διαδοχική χρονιά το GP της Μαλαισίας, για τον 2ο γύρο της σεζόν. Με συνολικά τέσσερις νίκες, ο Roberts Jr γίνεται παγκόσμιος πρωταθλητής του GP500, ο οποίος για το Suzuki είναι ο έκτος παγκόσμιος τίτλος και ο πρώτος σε επτά χρόνια από το 1993.
2001
Μία αξέχαστη χρονιά με την κυκλοφορία του νέου Suzuki GSX-R1000. Η νεώτερη προσθήκη στην οικογένεια GSX-R είχε τον ίδιο αντίκτυπο με το πρωτότυπο κατά την κυκλοφορία του το 1985 και επαναπροσδιόρισε τους κανόνες για την απόδοση, το βάρος, το χειρισμό και το στυλ. Θα κυριαρχεί σύντομα σε αγώνες και βραβεία σε όλο τον κόσμο.
2005
Η Suzuki θέτει και πάλι το νέα standards με την κυκλοφορία του GSX-R1000 το 2005. Κατευθείαν στην κορυφή των superbike, το GSX-R1000 κερδίζει αμέτρητους τίτλους Superbike, συμπεριλαμβανομένου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike το 2005. Οι λόγοι για την κυριαρχία του Suzuki GSX-R1000 είναι απλοί. Άψογος χειρισμός και εργονομία, ριζοσπαστικό στυλ και μέγιστη διαχειρίσιμη ιπποδύναμη.
2008
Το B-King, μία γυμνή μυώδης μοτοσικλέτα, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ως concept μοντέλο το 2001, βγαίνει στη παραγωγή. Η Suzuki εγκαινιάζει το πρώτο -παγκοσμίως-μοντέλο motocross με ψεκασμό καυσίμου - το RM-Z450. Την ίδια χρονιά, εγκαινιάζει τα νέα μοντέλα GSX-R600 και 750 καθώς και τη δεύτερη γενιά Hayabusa 1300.
2009
Το νέο GSX-R1000 ξεκινά. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο Mat Mladin της Rockstar Makita Suzuki κατακτά το έβδομο AMA Superbike Championship με το GSX-R1000.
2012
Η συνολική παραγωγή της σειράς GSX-R ανέρχεται σε 1 εκατομμύριο μονάδες. Από την εισαγωγή του το 1985, το όνομα GSX-R έγινε συνώνυμο με τις μοτοσικλέτες υψηλών επιδόσεων.
Η Suzuki εγκαινιάζει τη δεύτερη γενιά V-Strom 650ABS. Το V-Strom 650 υπήρξε ανέκαθεν το μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις στην κατηγορία του από τότε που εισήχθη για πρώτη φορά το 2004. Για να βελτιώσει ακόμα περισσότερο τις λειτουργικές του δυνατότητες και την άνεση οδήγησης, ο V-Twin κινητήρας 645cc βελτίωσε την απόδοση χαμηλομεσαίων στροφών και οικονομίας καυσίμου.
2013
Η Suzuki Endurance Racing Team (SERT) παίρνει το 4ο συνεχόμενο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής και τον 13ο τίτλο συνολικά.
2014
Η Suzuki εισήγαγε το V-Strom 1000 ABS ως την πρώτη μοτοσυκλέτα της Suzuki με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης.
Η Suzuki ανακοίνωσε την επιστροφή της στο MotoGP, από τη σεζόν του 2015.
2016
Παρουσιάζεται η ολοκαίνουργια GSX-R 1000R, η ναυαρχίδα της Suzuki, ενώ πρωτοεμφανίζονται και τα νέα μοντέλα V-Strom 1000/XT, V-Strom 650/XT, GSX-S750, BURGMAN 400. Στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP η εργοστασιακή ομάδα της ECSTAR παίρνει τη νίκη στον αγώνα του Βρετανικού Grand Prix με τον Maverick Viñales, μόλις τη δεύτερη σεζόν μετά της επιστροφή της στα paddock.