Στην κορυφαία κατηγορία MX αισθανόμαστε για δεκαετίες σαν στο σπίτι μας. Αυτό το αισθάνεστε. Το RM-Z450 προσφέρει έναν κινητήρα με γονίδια που κερδίζουν, πλαίσιο για αστραπιαίες αλλαγές κατεύθυνσης και φρεναρίσματα με ακρίβεια.
0
cm³
Κυβισμός
0
Hp
Ιπποδύναμη
0
κιλά
Βάρος
0
Nm
Ροπή
Ο νεότερος κινητήρας είναι πάντα ο καλύτερος, γιατί δεν σταματάμε ποτέ να τον βελτιώνουμε. Βάρος, ψεκασμός, ηλεκτρονικά: όλα είναι κορυφαία. Το τελικό αποτέλεσμα είναι και πάλι η εξαιρετική απόδοση που είναι επίσης εξαιρετική στην οδήγηση. Η σωστή δόση κάνει τον νικητή.
Όλα προέρχονται από τη Showa και συντονίζονται με τους κορυφαίους πιλότους MX. Το upside down πιρούνι μπροστά αποτελεί σημείο αναφοράς, το πίσω αμορτισέρ (Showa BFRC) με εξωτερικό κύκλωμα λαδιού είναι πραγματικά έξυπνο για ευαίσθητη απόκριση, ειδικά με πλήρη πρόσφυση.
Κανένας αγώνας δεν κερδίζεται από την αρχή, αλλά υπάρχει η πιθανότητα να χαθεί. Αυτό δεν θα συμβεί σε εσάς, γιατί έχετε έναν πραγματικό άσο στο μανίκι σας με το (S-HAC). Ενσωματωμένη στα ηλεκτρονικά, το σύστημα τριών σταδίων προσαρμόζει ιδανικά τον χρονισμό ανάφλεξης στην κατάσταση εκκίνησης.
Οι μεγάλες μοτοσικλέτες MX ελέγχονται από το γκριπ του γκαζιού. Και το σύστημα Traction Management του RM-Z450 συνεργάζεται μαζί σας. Αστραπιαία και διακριτικά: με 1,6 φορές ταχύτερη επεξεργασία δεδομένων και 2,5 φορές μεγαλύτερη χωρητικότητα αποθήκευσης από πριν.
Φυσικά και δεν θέλετε να μεταφέρετε κανένα επιπλέον κιλό. Αυτό το εξασφαλίζει το ελαφρύ, συμπαγές πλαίσιο αλουμινίου. Ταυτόχρονα, μεταφέραμε το βάρος μπροστά. Για περισσότερη ευελιξία και μεγαλύτερη σταθερότητα. Έτσι ώστε η μοτοσικλέτα να ανταποκρίνεται όπως κι εσείς.
Το κλασικό κίτρινο-μπλε της Suzuki Racing, η αιχμηρή σχεδίαση με τη γραμμή σε σχήμα βέλους από το μπροστινό φτερό μέχρι το κάλυμμα του ψυγείου: Αντιπροσωπεύει την απόδοση και την ανταγωνιστικότητα. Και το ότι βρισκόμαστε πίσω σας όταν οδηγείτε τον αγώνα μπροστά.