Από το 1999, η Hayabusa είναι συνώνυμο της απόλυτης ταχύτητας και της ακατέργαστης δύναμης. Με τον θηριώδη τετρακύλινδρο κινητήρα των 1340cc και την αεροδυναμική σχεδίαση, φτάνει με άνεση σε κορυφαίες ταχύτητες. Ο συνδυασμός ωμής ισχύος, καθηλωτικού ήχου και προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων μετατρέπει ακόμα και τα μεγάλα ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο σε μια εμπειρία που δεν ξεχνιέται.
0
cm³
Κυβισμός
0
Hp
Ιπποδύναμη
0
κιλά
Βάρος
0
km/h
Μέγιστη ταχύτητα
Κοιτάξτε τι έχει αλλάξει πίσω από τις προδιαγραφές του κινητήρα: νέα κυλινδροκεφαλή, νέος στροφαλοφόρος άξονας, ηλεκτρονικές βαλβίδες γκαζιού και όλα αυτά για να μάθετε να αγαπάτε το traction control με όλη την ελκτική ισχύ μεταξύ 3.000 και 6.000 rpm.
Το τελευταίο Hayabusa έχει περάσει πολύ χρόνο στη σήραγγα αεροδυναμικής για να μπορείτε να το αποκτήσετε με τις καλύτερες τιμές αντίστασης αέρα. Ο νέος προβολέας πολλαπλών LED ταιριάζει άψογα στην κομψή εμφάνιση γερακιού στο μπροστινό μέρος.
Η μονάδα IMU 6 αξόνων (Inertial Measurement Unit) της Bosch συνδυάζει επιταχυνσιόμετρα και γυροσκόπια σε ένα ενιαίο συμπαγές περίβλημα. Οι μετρήσεις αντιπαραβάλλονται στις μετρήσεις άλλων αισθητήρων για την εφαρμογή των προηγμένων στοιχείων ελέγχου S.I.R.S.
Θα γνωρίζετε ήδη το Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.), μόνο που εδώ είναι 10 φορές πιο διευρυμένο: 3 χαρτογραφήσεις, 6 mode οδήγησης, 10πλάσια ρυθμιζόμενα στοιχεία traction control, 3πλάσια ρυθμιζόμενα mode πέδησης κινητήρα.
Με τόση πολλή εκρηκτική απόδοση, σίγουρα επιθυμείτε να έχετε τα πάντα υπό έλεγχο: Αυτό διασφαλίζεται από το σύστημα φρένων της Brembo, με τους εξαιρετικά μεγάλους δίσκους 320mm μπροστά. Η ισορροπία βάρους 50: 50 εξυπηρετεί επίσης στον άνετο χειρισμό.
Ενώ κάτω από το φέρινγκ κυριαρχούν τα πολύπλοκα ψηφιακά συστήματα, το κόκπιτ διακρίνεται από το κλασικό ύφος: Ταχύμετρο και στροφόμετρο σε όμορφη αναλογική σχεδίαση. Τόσο ευανάγνωστα και κυριαρχικά όσο και ολόκληρη η μοτοσικλέτα. Θα τα ερωτευτείτε από την πρώτη στιγμή.